Monday, August 22, 2011


ASSALAMUALAIKUM....
hehehe...
rasa macam dah lama x update blogger gurlz ni...
ape kabo semua yang sedang membaca tu...
sehat x ni???
owner doakan korang selalu sehat tau..(amin).... 

Hari saya rasa HAPPY sgt2...sampai termenung...
huhuhuhuuu~farah memang camne 
kuat berangan orang nyer...hihihi
 mood-->GILER..
 ok2 saya cerita pasal ni...

Saya adalah minat kat seseorang tu tapi x mahu sebut nama die...
malu meyyhh!!!
Kitorang hampir kenal dalam 3 bulan...
Muka hensem..hati die???
 Die seorang yang agak prihatin terhadap diri saya,
baik,peramah,smart orang nyer and
pandai mencuri hatiku ini...
Mane lah x nyer si gadiz ni jatuh cinta kat die..

Mestikorang tetanya-tanya cmne kitorang leh kenal??kan2..
 Kami berkenalan di laman web sosial
iaitu laman FACEBOOK...huhu
hanya dengan sekadar komen2 jer...
 Saya harap-harap cinta kita bersemai dengan
penuh kasih sayang yang suci dan abadi...(amin)~

SAYA SAYANG AWAK!!! 
 

  
 

No comments:

Post a Comment