Thursday, August 11, 2011

Tertekan Aku Tau!!!


ASSALAMUALAIKUM...

bulan puasa ni macam-macam perkara berlaku kat aq..
hari ini owner nk share story dengan pembaca semua
saya pun x tau knape
and ape dosa saya pada diorang sampai
diorang maki saya...hina sangat ker saya ni...

Masa tu saya nak pergi ke surau untuk menunaikan 
solat fardhu zohor...
tiba-tiba saya baru jer nak bukak kasut..
ada lah satu geng tu hamba ALLAH..
saya malaz nak sebut nama diorang...
diorang maki-maki saya and then diorang cakap macam perli saya...
lepas tu masa nk solat asar pulak..
ada kwn saya ckp yg diorang tu kutuk saya..
saya terperanjat juga kenapa diorang marah sangat kat saya...

Diorang cakap ngn saya,diorang kata saya kutuk
diorang sebab tonjet rambut tinggi...
YA ALLAH!!!
biler masa lah pulak saya nk kutuk..
yang saya tau sampai skula
buat kje skula and then masuk klaz blaja..

Sampai ada seorang hamba ALLAH tu die kutuk2...
mmber pengawas kat FACEBOOK..
me saya x geram..
saya sabar jer lah masa tu...
saya terus buat aduan kat cikgu disiplin...
cikgu trus amik tindakan and copy sgale yg die tulis tu...
untuk dijadikan bahan bukti..

Saya tau ni semua dugaan pada buan puasa...
Saya sabar dan redha menerima dugaan ini..

p/s:aku dah maafkan korang walaupun korang sakitkan hati aku....



No comments:

Post a Comment